MINUNI,MANIPULARE SAU LIPSA DE INFORMARE ?

După un început ezitant(inerent pentru un novice în ale blogului)şi o pauză cam mare m-am hotărât să postez acest comentariu.Acest lucru se datorează faptului, că "navigând" pe net,am găsit pe o enciclopedie liberă(liberă de ce ?) căreia nu îi dau numele pentru a nu fi acuzat că îi fac reclamă,un articol care se vrea a fi o monografie a oraşului municipiu CARACAL.
Nu discut conţinutul în ansamblu.Probabil că se vor găsi istorici,geografi,statisticieni....care sânt mai indreptaţiţi să o facă.Mă ofer să le acord spaţiu de publicare pe acest blog.
Eu pun în discuţie capitolul "personalităti marcante" care surprinde şi nemulţumeste, nu prin diversitate, ci prin calitatea profesională şi în unele cazuri morală a celor nominalizaţi.Se poate adauga aportul la îmbunătăţirea imaginii urbei,bunăstării materiale şi spirituale......
Sa fiu bine înteles,nu am nimic cu jucătorii de fotbal,î-mi place fotbalul şi apreciez jucătorii de fotbal indiferent ce nume poarta-Bălace,Frăsineanu.....De aici şi pâna ai cataloga ca "personalităţi marcante" se pare că este un drum lung.Am avut jucători mai mari(ca valoare),mai talentaţi, precum Marcu,Mincă,Vasilescu.......şi nu au fost incluşi în acest "clasament".
Ceea ce deranjează cel mai mult este faptul că autorul "monografiei" alatură personalitaţi de recunoastere locală si naţională precum Gheorghe Argeşanu,Virgil Carianopol,Marius Bunescu,Radu Şerban,Marius Tucă.....cu un criminal în serie Ion Râmaru.Din informaţiile pe care le deţin, acest individ, a avut tangenţă cu localitaţi din sudul judeţului.Asocierea acestuia cu oraşul Caracal si personalităţile sale este răuvoitoare şi jignitoare pentru locuitorii urbei.
Cei ce au intrat pe acest site pot comenta vizavi de afirmaţiile mele cât şi a altor problme de interes pentru comunitatea în care trăim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu