BANCUL DE LA MIEZUL NOPTII

Melcul fugea prin padure ca dementul si se intalneste cu ursul:
- Melcule, de ce fugi ma?
- Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
- Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul, ma?
- Pai, io am casa, nevastamea casa, fi'miu casa, de unde atatia bani?
Pleaca melcul si, dupa cinci minute, fuge si ursul, care se intalneste cu strutul:
- De ce fugi, bai, ursule?
- Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
- Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul, ma?
- Pai, io am blana, nevastamea blana, fi'miu blana, de unde atatia bani?
Pleaca ursul si, dupa cateva minute, fuge si strutul, care se intalneste cu maimuta:
- De ce fugi, strutule?
- Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
- Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul, ma?
- Pai io traiesc pe picior mare, nevasta-mea pe picior mare, fi'miu pe picior mare, de unde atatia bani?
Fuge strutul si, dupa cateva minute fuge si maimuta. Dupa 50 metri sa opreste maimuta si zice:
- Ba, da ce sa-mi faca mie DNA-ul, ma, ca io sunt in curu` gol, nevasta-mea in curu gol, fi'miu in curu gol!!??

Un comentariu:

  1. Pai cum ce sa-i faca la maimuta? Il aresteaza ca de unde are el si familia lui atata fund de-l impart si cu altii :))
    Oricum, ignorand prima parte a comentariului meu, bancul e foarte tare!

    RăspundețiȘtergere